Extrémně výkonný plně syntetický motorový olej použitelný pro sportovní a závodní automobily. Složen z plně syntetických základových olejů s použitím triesterové složky v kombinaci s moderními aditivy pro maximální výkon motoru.
POUŽITÍ:
- v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována nejvyšší ochrana agregátu při zvýšených výkonech. Tento olej byl vytvořen pro vysokootáčkové závodní motory používané na okruzích, v rally, závodech do vrchu apod. Rovněž ideální pro běžnou sportovní jízdu v nezávodních automobilech.
VÝHODY:
- Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech motoru.
- 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
- Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
- Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
- CFS 5w40 poskytuje optimální ronováhu mezi hydrodynamickou a meznou mazivostí a energií ztácenou při čerpání oleje, díky čemuž je zaručen maximální okamžitý výkon agregátu.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONNOSTNÍ PROFIL:
- přesahuje kritéria norem API SL/CF a ACEA A3/A4
- ideální olej pro běžnou rychlou jízdu a track days v sériových motorech, pro které jsou předepsány oleje s viskozitou 5w30 nebo 5w40.
- pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 5w40
Hustota při 15°C: 0.862
Kinematická viskozita při 100°C: 14.0cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 75.0cSt
Viskozitní index: 190
Bod skápnutí: -30°C
Bod vzplanutí: 210°C
Viskozita při studeném startu -30°C (CCS): 6, 600cP
Plně syntetické závodní oleje pro benzínové a dieselové motory - PAO a triester technology
Syntetické motorové oleje řady Millers Oils Motorsport s označením CFS a DFS jsou vytvořeny nejmodernější
technologií. Obsahují nejkvalitnější základové oleje ze skupiny IV ve formě syntetických uhlovodíků -
polyalfaolefinů (PAO) a skupiny V ve formě organických polyesterů (triestery). Součástí jsou speciální výkonná
aditiva včetně optimálního množství ZDDP aditiva proti opotřebení a modifikátory tření, aby bylo dosaženo
maximálního výkonu a minimálního opotřebení.
Vysoký obsah polyalfaolefinů a esterů (jako jediný výrobce na světě používá Miller Oils polyesterové základové
oleje ve formě triesterů) snižuje množství použitých polymerů a zvyšuje tak odolnost oleje proti střihu a
ztrátě viskozity. Stabilní viskozita zaručuje konstantní tlak oleje i při dlouhotrvajícím závodním zatížení,
čímž je zaručeno efektivní mazání i ochrana proti opotřebení.
Originální triesterová technologie mimojiné snižuje tření a udržuje kompresní tlaky na vysoké úrovni.Tyto
oleje jsou vhodné pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C - krátkodobě i 150°C.
Základové oleje třídy IV:
Polyalfaolefiny se vyrábí z plynného ethylenu dvoustupňovou syntézou. Následně probíhá destilace a
hydrogenace. Vznikají tak bezsirné sloučeniny s nasycenými řetězci umožňujícími vysokou stabilitu základového
oleje ve srovnání s jinými produkty.
Další výhody obsažených základových olejů ve formě syntetických uhlovodíků (polyalfaolefinů):
- nižší bod tuhnutí
- vysoká oxidační a tepelná stabilita při nadměrných provozních teplotách (snížuje tvorbu úsad)
- možnost použití v širším teplotním rozsahu
- ochrana proti opotřebení materiálu díky účinnějšímu mazacímu filmu
- nižší odpařování oleje za vysokých teplot
- snížení ztrát energie a zvýšení výkonu Vašeho automobilu!
Základové oleje třídy V:
Základové oleje ve formě organických esterů resp. polyesterů jsou rovněž výráběny syntézou a přispívají k
- enormní střihové stabilitě ve velkém rozsahu provozních teplot
- nízkému odpařování při vysokých teplotách
- tvorbě efektivního mazacího filmu čímž je zaručena výborná smáčivost kovů
- Polyestery kromě zmíněných výhod zajišťují vysokou účinnost i za extrémních pracovních teplot.