Převodový olej Millers Oils CRX LS 80w90 1litr

374,- Kč


Přidat do košíku:





Polosyntetický olej pro samosvorné diferenciály vyvinutý pro nasazení v historickém motosportu, ale také pro všechny ostatní vozy s výše uvedeným systémem. Nevhodný pro synchronní převodovky. Vhodný pro převodovky starších závodních vozů ze 60. a 70. let, kde byly doporučovány plně syntetické oleje. Pro sekvenční převodovky a dog-box. 

Obsahuje vysoce kvalitní základové oleje v kombinaci se střihu odolnými modifikátory viskozity a výkonnými vysokotlakými aditivy. 

* Polosyntetický olej poskytuje vynikající charakteristiky za nízkých teplot vedoucí k hladkému chodu řazení a minimalizaci ztrát síly. 
* Výborná oxidační a teplotní stabilita oleje přispívá k udžování čistoty vnitřních prostor motoru i při vysokých teplotách a závodním nasazení. 
* Silný mazací film přispívá k ochraně součástí, snížení tření, provozních teplot a opotřebení. 

Ojej je doporučován pro závodní převodovky značek Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF a dalších předních výrobců. 

API GL5 * API MT1 * MIL-PRF-2105E * ZF [Gearboxes and differentials] 

SAE Viscosity Grade ... 80w90 
Specific Gravity @ 15°C ... 0.885 
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 14.2cSt 
Kinematic Viscosity @ 40°C ... n/a 
Viscosity Index ... n/a 
Pour Point °C ... n/a 
Flashpoint °C ... 120 
Cold Crank Viscosity ... n/a

Millers Oils vyrábí novou generaci extrémně výkonných převodových olejů pro závodní využití a motorsport s použitím nanotechnologie - aditivace anorganickými fullereny.

Představte si, že jste do oleje přidali miliardy malých ložiskových kuliček. Při velmi vysokém zatížení se tyto miniaturní částečky deformují a získávají tvar malých válečků, které zpevňují olejové molekuly. Tím dochází ke zvýšení zátěžové odolnosti převodového oleje, k mnohem nižšímu tření a k razantní redukci zahřívání oleje a opotřebení mechanických částí. 

Tato nová technologie dodá převodovce znatelně lepší výkon než doposud používané oleje, které používají konveční mazací média jako jsou molybden bisulfid nebo PTFE (teflon). Další předností je možnost použití oleje do synchronních převodovek, kde není vhodné používat výše zmíněné lubrikanty. 

Testy prokázaly snížení tření nejméně o 25% v porovnání s oleji obsahujícími molybden bisulfid nebo PTFE. Pro závodní nasazení znamená snížení tření zejména snížení ztrát výkonu, které jsou největší právě v převodovém ústrojí. 

Převodové oleje s nanotechnoligií získaly v roce 2009 prestižní ocenění "Most Innovative New Motorsport Product" na World Motorsport Symposium v Oxfordu.  

  • Kód: CRX LS 80w90-1ltr







Mobil: +420 725 626 276      Po-Pá 9-18 hod
E-mail: info@tuning-garage.cz